Projekty

Wdrażanie oraz konfiguracja systemu klasy Workflow opartego na rozwiązaniu Webcon BPS (automatyzacja procesów biznesowych w organizacji, takich jak elektroniczne obiegi zadań oraz dokumentów).

• Organizacja spotkań biznesowych, mających na celu gromadzenie oraz analizę wymagań klienta
• Planowanie oraz przeprowadzanie testów funkcjonalnych i integracyjnych
• Utrzymanie aplikacji (m.in. zarządzanie bazą danych, witryną SharePoint)
• Analiza zgłoszonych zmian oraz modyfikacja w konfiguracji aplikacji

Proces elektronicznego obiegu Faktur zakupu w organizacji

Średnio kilkaset zarejestrowanych dokumentów dziennie, prawie 400 użytkowników, ponad 30 skonfigurowanych stanów i dużo więcej przejść ich zmiany. Rejestracja z wykorzystaniem dedykowanej skrzynki pocztowej lub skanów z naklejkami unikalnych kodów kreskowych. Technologia OCR oraz cały cykl weryfikacji i akceptacji dokumentów. Integracja z systemem magazynowym oraz finansowo-księgowym.
Zakres obowiązków: organizowanie spotkań oraz warsztatów z klientem w celu uzyskania wymagań oraz identyfikacji potrzeb biznesowych. Konfiguracja, wdrożenie oraz utrzymanie serwisowe. Realizacja zgłoszeń rozwoju zakresu funkcjonalności. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych oraz administratorów.

Informatyczny system zarządzania zasobami częstotliwości oraz planowania i ewidencji sieci radiowych dla potrzeb służb podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych

• Gromadzenie, analiza i specyfikowanie wymagań do systemów informatycznych
• Współpraca z zespołem architektów, zespołem programistów
• Wsparcie analizy problemów zgłaszanych w procesie testowym
• Komunikacja ze wszystkimi uczestnikami projektów, w celu uzyskania wspólnego zrozumienia oraz akceptacji wymagań
• Aktywny udział w procesie zapewnienia jakości przez kontrolę zgodności scenariuszy testowych z wymaganiami

Aplikacja procesów obsługi klientów CitiPhone

Analiza oraz optymalizacja procedur w ramach telefonicznej obsługi klienta wraz z utworzeniem map procesów do dedykowanej aplikacji, ujętych w procedurach obsługi klienta w CitiPhone. Utworzenie manuali dla obsługi wybranych aplikacji i procesów obsługi klienta GOLD i GOLD Select w ramach telefonicznej obsługi klienta, przy bliskiej współpracy z doradcami. Utworzenie aplikacji przeglądarkowej, przyjaznej do wyszukiwania konkretnego procesu.